Förfallodatum för medlemskapen har passerat

Publicerat: 2024-03-16 - 11:43 - Skrivet av John Held Barkskog

Tack för att du fortsätter att vara medlem och betalar din faktura i tid. Vi hoppas för att du fortsatt vill vara medlem i Solbacka Golfklubb. Under vintern förlitar vi oss helt på inbetalningar av spelavgifter för att täcka våra kostnader så vi är extra glada för en inbetalning snarast. Många av våra medlemmar har varit duktiga att betala i tid, men vi saknar fortfarande många som inte är betalda. Logga gärna in på Min Golf för att se om du har någon obetald avgift.

Fördelar för dig som medlem:

• Du kan välja mellan olika betalsätt (kort, swish, faktura, kredit)
  • Du kan betala för hela familjen på en gång
  • Ditt medlemskap aktiveras automatiskt och direkt vid betalning
  • Du kan enkelt skriva ut kvitto med personnummer för friskvårdsbidrag

Så här betalar du via Min Golf:

1. Du loggar in med ditt Golf-id och lösenord som vanligt i Min Golf https://mingolf.golf.se/
  2. Klicka på Obetalda avgifter,
  3. Markera samtliga avgifter och välj Betala.
  4. Köpinformationen öppnas upp i ett nytt fönster, läs igenom och bocka i Acceptera köpvillkor och välj därefter Betala.
  5. Två alternativ för att gå vidare dyker upp, kanske har du betalat avgift via Min Golf tidigare och har ett konto, annars kan du gå vidare genom att klicka på Betalning utan inloggning.
  6. Välj betalsättet som passar dig bäst.
  7. När betalningen är genomförd aktiveras ditt medlemskap och ett kvitto framställs.
  8. Du kan via fliken Genomförda betalningar se dina betalningar och hämta kvitto som du kan använda för friskvård. Om du behöver personnummer på kvittot så kan du ställa in det via Inställningar/Sekretess och Nix.

För delbetalning ta kontakt med Maria på info@solbackagk.se eller 0158-41050